22 Απρ 2011

Γιούλικα Σκαφιδά, η ηθοποιός που ενσαρκώνει την “Μαρία Πετράκη"


Η πρωταγωνίστρια του "Νησιού", Γιούλικα Σκαφιδά, μίλησε για τα πρώτα της βήματα στο χώρο της υποκριτικής, τη συμμετοχή της στο “Νησί” αλλά και τους έρωτες που έχει περάσει.

Η γνωστή ηθοποιός που ενσαρκώνει την “Μαρία Πετράκη” δηλώνει πολύ χαρούμενη που συμμετείχε στη σειρά του Mega και αποκάλυψε πως στην αρχή δεν ήξερε καν για πιο ρόλο την είχαν φωνάξει. Όπως αποκάλυψε η ίδια στο περιοδικό “Glow” είχε κάνει δοκιμαστικό και για τους δυο ρόλους: της Άννας και της Μαρίας!Όταν λοιπόν την ειδοποίησαν δεν ήξερε για ποιο ρόλο ήταν. Ντράπηκε να ρωτήσει και σε αντίθεση με τους άλλους δεν ήταν ασυγκράτητα αισιόδοξη από την αρχή. “Ήμασταν επιφυλακτικοί, καθώς ο κόσμος έχει μπερδέψει την έννοια “ψυχαγωγία” με τη διασκέδαση... Δεν περίμενα ότι θα πήγαινε τόσο καλά”, είπε.

Για τα πρώτα της βήματα στο χώρο της τηλεόρασης και τη συμμετοχή στα “Μαύρα Μεσάνυχτα”, η Γιούλικα είπε: “Όταν πήγα στον Κοκκινόπουλο μου είπε ότι είχε επιφυλάξεις για το αν θα τα καταφέρω. Ανέφερε ότι ήμουν μαλθακή και πολύ ήρεμη για το ρόλο της Emo κόρης. Έδειξα όμως, ένα άλλο πρόσωπο και το χάρηκα πολύ”.

Πώς είναι όμως η Γιούλικα στις προσωπικές της σχέσεις; “Θέλω να δίνω ευκαιρίες με αποτέλεσμα να ρίχνω τα στάνταρ μου. Στους έρωτες, όχι. Εκεί μιλάει η χημεία. Έχω αγαπήσει και έχω αγαπηθεί πολύ. Εξάλλου, λίγες είναι οι ουσιαστικές μου σχέσεις. Νιώθω πλήρης, δεν έχω τραύματα. Ακόμη και τους χωρισμούς, τους ζω στην υπερβολή τους. Είμαι drama queen. Θα βάλω καταθλιπτική μουσική και θα ανοίξω την ένταση στο ραδιόφωνο”, εξομολογήθηκε.

Τέλος, η Γιούλικα αποκάλυψε από που προέρχεται το όνομά της. “Γεωργία με λένε. Ο νονός μου είναι Κύπριος και στα μέρη του, τις Γεωργίες της αποκαλούν χαϊδευτικά Γιούλικες”.

Αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα protothema.gr