13 Νοε 2010

Η ...λησταρχίνα

«Ούτε λίγο ούτε πολύ στις παρατιθέμενες λίστες φέρομαι ως λησταρχίνα.
Στη λίστα εμφανίζεται με συντομογραφία το όνομά μου ως "Γκ. Αγγ." και δίπλα η ιδιότητά μου "νευρολόγος" και μου αποδίδεται η "ληστεία" ότι σε 625 συνταγές που εξέδωσα κατά τον μήνα Ιούνιο 2010 η αξία των συνταγογραφήσεων αυτών ήταν 20.316,20 ευρώ (δηλ. 32,50 ευρώ ανά συνταγή). Επειδή δεν υπάρχει άλλος νευρολόγος του ΙΚΑ σε όλη την Ελλάδα με τα αρχικά αυτά, γεγονός που γνωρίζουν και όλοι οι συνάδελφοί μου, αλλά κυρίως επειδή είμαι εγώ που συνέταξα τις συνταγές αυτές ως συμβασιούχος ιατρός του ΙΚΑ, επιθυμώ να σας γνωστοποιήσω τα παρακάτω.

Είμαι γιατρός νευρολόγος και εργάζομαι στο ΙΚΑ Καλλιθέας - Παλαιού Φαλήρου, εργαζόμενη 13 χρόνια σε αυτό, ως συμβασιούχος, ανασφάλιστη και παίρνοντας μισθό 1.050 ευρώ. Καθημερινά έχω 25 κλεισμένα ραντεβού, τα οποία για να τα κλείσουν οι ασθενείς, χρειάζονται 35 περίπου ημέρες αναμονής. Ως εκ τούτου μαζί με τα επείγοντα περιστατικά που αναγκάζομαι να εξετάζω κάθε μέρα, φτάνουν τους 35-40 οι ασθενείς που εξετάζω την ημέρα. Πρέπει να συμπληρώσω ότι σε αυτό το καταιγιστικό κλίμα της άσκησης των ιατρικών μου καθηκόντων, και εντός δεκαλέπτου, οφείλω απέναντι στον εαυτό μου και τους ασθενείς μου να κάνω ολοκληρωμένη εξέταση, σωστή διάγνωση και κατάλληλη συνταγογράφηση.

Σύμφωνα με τα παραπάνω και για την αποκατάσταση της αλήθειας, αρκεί μια απλή αριθμητική πράξη (όπως σωστά διατυπώνεται και στο άρθρο της εφημερίδας) 6 ασθενείς την ώρα x 5,5 ώρες σημαίνουν 33 ασθενείς την ημέρα, δηλαδή 759 ασθενείς τον μήνα (23 εργάσιμες ημέρες), τουλάχιστον. Οι ασθενείς αυτοί στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι άνθρωποι με χρόνια νοσήματα (νόσος Alzheimer, Parkinson, κ.λπ., ανίατα νευρολογικά νοσήματα) και για την επιβίωσή τους καθώς και για την αξιοπρεπή διαβίωσή τους χρειάζεται συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή.

Ερωτώ, λοιπόν, πώς ληστεύω το ΙΚΑ; Επειδή έδωσα τα απαραίτητα, εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ -και εντός λίστας- φάρμακα σε πολλούς από τους 750 περίπου ασθενείς που εξέτασα, οι οποίοι χρειάζονται 2 και 3 φάρμακα ο καθένας; Για να είμαι "αρεστή" για το σύστημα γιατρός, έπρεπε να αφήσω τους ασθενείς μου χωρίς φάρμακα;

Αυτός είναι ο στόχος: Να καταργηθεί το δικαίωμα των ανθρώπων στη φαρμακευτική περίθαλψη, όπως θέλουν να καταργήσουν το δικαίωμα στη Δωρεάν Δημόσια Υγεία, τη Δωρεάν Δημόσια Παιδεία, τη σύνταξη και την κοινωνική ασφάλιση. Συμμετέχετε ως δημοσιογράφοι και εκδότες στην προετοιμασία του εδάφους για την περικοπή της φαρμακευτικής περίθαλψης. Πρώτα τα δημοσιεύματα για την ακατάσχετη φαρμακομανία των Ελλήνων... Τώρα με κανιβαλικό τρόπο διασύρονται επιστήμονες, διαλύονται συνειδήσεις, προσβάλλονται προσωπικότητες και καταπατάται η υπόληψη ανθρώπων που μάχονται χρόνια για να είναι η υγεία δημόσιο αγαθό».