17 Μαρ 2007

φωτογραφίες από τη Μίλατο


Η εβδομάδα που πέρασε ήταν ιδιαίτερα δύσκολη για μένα αφού ήταν η πρώτη μου εβδομάδα στη νέα μου δουλειά, στο Νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου. Έτσι σήμερα σάββατο, που η ημέρα ήταν πολύ καλή και είχα ελεύθερο χρόνο, βρήκα την ευκαρία να περπατήσω σχεδόν όλο το απόγευμα έξω από την Μίλατο και να τραβήξω κάποιες αρκετά καλές φωτογραφίες, τις οποίες μοιράζομαι μαζί σας:


η Άνοιξη ήρθε και μαζί της και οι πρώτες κατακόκκινες παπαρούνες



μαζί τους βέβαια ήρθαν και οι μαργαρίτες



είχα και μια απρόσμενη συνάντηση



ρόδο και αγκάθι (ανθισμένος ασπάλαθος)



και στο τέλος της ημέρας ένα "συννεφιασμένο" ηλιοβασίλεμα


12 σχόλια:

  1. Mas taksideveis ston topo su... Na eise kala :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα μου επιτρέψεις να κάνω wallpaper το ηλιοβασίλεμα στον υπολογιστή μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @konstantine
    kano oti mporw :-)

    @amon ra
    oti theleis elefthera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαδρομές με αυτοκίνητο - Σίσσι, Μίλατος, Νεάπολη, Βραχάσι, Κουνάλι έναν χρόνο ολόκληρο - αγροτικός - από τα πιο ωραία χρόνια της ζωής μου - και όλα τα λουλούδια και την θάλασσα να χαζεύω...Thanks που μου τα θύμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πιο απολαυστικές όμως χρίστο είναι οι διαδρομές στην περιοχές μας με τα πόδια, οι ατέλειωτοι περίπατοι υπό τους ήχους των πουλιών και των ζώων και με την μυρωδιά των φυτών, των λουλουδιών και της θάλασσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nαι, αλλά μας τσάκισες τα νεύρα όμως – τώρα πρέπει να πάμε εκδρομή, όχι δουλειά. [Σου χρωστάω και το κείμενο – σαν εργασία στο σχολείο το αισθάνομαι …] :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακάρι να μπορούσα να βάλω και εγώ τόσο όμορφες φοτο μια μέρα!
    Μάλλον πριν χρόνια αυτό θα ήταν δυνατον..τώρα μόνο μπάζα,βρωμιά και τίποτα αλλο στο χωριό μου.
    Πριν λίγο ο γείτονάς μου,έβαλε το μηχανάκι και τραβούσε τα σκατά απο τον βόθρο του και τα έριχνε στα φρεάτια του βροχινου νερού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίστευτες οι φώτο!!! Αχ έχω μείνει κ ι εγώ προς τα ΄κει για ένα φεγγάρι και μου έχουν λείψει απίστευτα τα όμορφα τοπία και το τέλειο φαί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος1:51 μ.μ.

    ρε γιωργη τραβα και μια τον νικολα να ψαρευει στον μολο...!!!!
    Αυτο και αν ειναι αξιοθεατο..
    ...και ο τιτλος"ενας ψαρας στην ακρη του λιμανιου αγναντευει το πελαγος"
    χα χα χα
    ωραιες παντως οι φοτο μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ πολυ όμορφες φωτογραφίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιώργο να κάνω κατάχρηση του χώρου και να περάσω μία πληροφορία. Αν είμαι λάθος σε παρκαλώ να το σβήσεις και ζητώ συγγνώμη:

    Υπάρχει μία μαζική κινητοποίηση-παρουσίαση στο χώρο των Eλληνικών blogs για τον Bύρωνα Πολύδωρα η οποία ξεκίνησε ταυτόχρονα σήμερα στις 6 το απόγευμα ώρα Eλλάδας και ανέβηκε μαζικά στο διαδίκτυο σε 30 blogs ανά τον κόσμο.

    Αλφαβητικά:

    ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ, Ελεύθερος Σκοπευτής, Ιστολόγιον, Καλτσόβρακο, λ:ηρ, Με Νταούλια και Ζουρνάδες, Στέφανος Ν. Παπανώτας, το χέρι, Ψιλικατζού, ANARRIMA, Digital Era, divaynne, eidisis-sxolia, fastbackwards, Mickey@newblogger, Gravity & the Wind, GreekUniversityReform, Non-Linear Complexity, Nylon, oraelladas, RealityTape, taparaponasas stoMIXER, vrypan|net|weblog, We are not alone

    Δείτε το και καλώς να συμμετάσχετε αν θέλετε.

    Τα blogs που το φιλοξενούν πιθανόν θα έχουν αυξηθει από την ώρα που διαβάζετε αυτές τις γραμμές.

    Eπειδή το θέμα έφυγε από τα πρωτοσέλιδα, δεν έφυγε και από το μυαλό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή