10 Οκτ 2010

Η υποκρισία του Δημ. Κουνενάκη για το θέμα της στήριξης από κόμματα

Προσωπικά δεν έχω διάθεση να εμπλακώ στις αντιπαραθέσεις μεταξύ των δημοτικών συνδυασμών στις προσεχείς εκλογές. Άλλωστε οι απόψεις μου κατά του Καλλικράτη είναι γνωστές. Όμως υπάρχουν περιπτώσεις και που και εμένα ως πολίτη με εξοργίζει η υποκρισία των υποψηφίων δημάρχων, που για να εκλεγούν, φτάνουν στο σημείο να κάνουν το άσπρο μαύρο.

Πρόσφατο παράδειγμα αυτό του "σύγχρονου δήμου", της παράταξης του δημάρχου Αγ. Νικολάου Δημ. Κουνενάκη που εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία προσπαθεί να προασπιστεί την ανεξαρτησία του συνδυασμού και αναφέρει χαρακτηριστικά : "θεωρούμε ατυχή την ανακοίνωση της «Δημοκρατικής Αριστεράς» για τη στήριξη του συνδυασμού μας, δεδομένου ότι καθ όλη τη διάρκεια και σε όλους τους τόνους έχουμε κάνει καθαρό ότι δεν επιθυμούμε τη στήριξη κανενός κόμματος" .

Κάνοντας μια σύντομη περιήγηση στο διαδίκτυο διαπίστωσα ότι αυτό που αναφέρεται στην ανακοίνωση του "σύγχρονου δήμου" είναι ψευδές και υποκριτικό, αφού ο Δήμαρχος Δημ Κουνενάκης σε συνέντευξη του στην εφημερίδα "Ανατολή" στις 28/6/2010 αναφέρει χαρακτηριστικά: " Έστειλα επιστολή τόσο στο ΠΑΣΟΚ όσο και στο Συνασπισμό. Δεν ζητάω χρίσμα, απλά εξηγώ ότι αυτό είμαστε και αυτό κάναμε. Έχουμε υποχρέωση να ζητήσουμε αξιολόγηση και θεωρούμε ότι, εφ’ όσον οι δύο πολιτικοί φορείς που μας στήριξαν τις προηγούμενες εκλογές κρίνουν ότι το έργο μας είναι θετικό, ζητούμε να μας στηρίξουν ξανά."

Η ύπαρξη των δύο επιστολών με τις οποίες ο Δημ. Κουνενάκης ζητούσε στήριξη από τα δύο κόμματα δεν αμφισβητήθηκε ποτέ και μάλιστα η πολιτική κίνηση του Συνασπισμού Αγ. Νικολάου εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία απαντούσε στο αίτημα του κ. Κουνενάκη για πολιτική στήριξη.

Το να φτάνει σήμερα η παράταξη του κ. Κουνενάκη στο σημείο να κάνει το άσπρο μαύρο και να ισχυρίζεται ότι ποτέ δεν ζήτησε τη στήριξη κομμάτων είναι μια κίνηση υποκριτική και δείχνει την υποτίμηση της νοημοσύνης των πολιτών από την πλευρά του δημάρχου που θέλει σφόδρα να επανεκλεγεί, λέγοντας ακόμα και ψέμματα στους πολίτες και χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα τη σημαία της εντιμότητας.

Γιώργος Μανουσάκης

9 σχόλια:

  1. Ανώνυμος7:39 μ.μ.

    Συμφωνώ απόλυτα φίλε Μανουσάκη, σε αυτά που λες για τον Κουνενάκη. Είναι υποκριτής και ψεύτης. Ψάξε όμως δίπλα σου (βλέπε Σφυράκη - Ιεραπετρίτη Ισμήνη) και γενικώς όλοι οι συναγωνιστές μας στον οκταετή μας αγώνα, ότι τώρα αγκάλιασαν και "γλείφουν" τον Κουνενάκη. Αυτοί δεν είναι ψεύτες και υποκριτές;
    Συμφωνώ απόλυτα με την αποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8:45 μ.μ.

    Οταν ένας εκλογικός συνδιασμός κατέρχεται στις εκλογές ούτως η άλλως απευθύνεται σε όλο το εκλογικό σώμα.Επομένως δεν μπορεί ο Επικεφαλής του να λέει ότι η πράξη της υποστήριξης ενός οργανωμένου κοματιού της κοινωνίας (που μπορεί να είναι σύλλογος, οργανωμένη ομάδα, ή κόμμα) προς τον συνδιασμό του, είναι ατυχής.Αυτό φανερώνει τουλάχιστον πολιτική αγραμματοσύνη διότι στην δημοκρατία η έκφραση είναι ελεύθερη.Σημαίνει δηλαδή ότι δεν αποδέχεται ο συνδιασμός του Κου Κουνενάκη την ελευθερία της έκφρασης διότι την θεωρεί πολιτικό ατύχημα.Φαντάζεστε και μετά τις εκλογές οι εκφράσεις πολιτών και ομάδων να θεωρούνται ατυχήματα;Βλέπω όμως ότι υπάρχει και σχετική πολιτική σύγχυση διότι όταν η "Δημοκρατική Αριστερά" δηλώνει την υποστήριξή της στον συνδιασμό του Κου Κουνενάκη απευθύνεται στα μέλη και στους φίλους της και δεν δίνει υποσχέσεις υποτέλειας σε κανένα.Αν ξαναδιαβάσει τώρα κάποιος την ανακοίνωση του συνδιασμού του Κου Κουνενάκη καταλαβαίνει ποιά δήλωση είναι ατυχής. 10-10-2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φουρλεμάδης10:02 μ.μ.

    Γιώργο
    Όλοι κάνουμε λάθη. Κι εγώ που σου γράφω ανώνυμα, κι ο Κουνενάκης όταν ζήταγε την υποστήριξη των κομμάτων, αλλά κι εσύ τότε που σφαζόσουνα στο συνέδριο της νεολαίας του ΠΑΣΟΚ.
    Παραδέξου το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να παραδεχτώ τί;
    Ότι κακώς αγωνιζόμουνα και φώναζα για να μη γινει ένα συνέδριο με ανύπαρκτες διαδικασίες εκλογής συνέδρων και με αποκλεισμό όσων διαφωνούσαν στη γραμμή τόνιας Αντωνίου - θάνου Μωραϊτη;
    Θεωρητικά θα μπορούσα να πω ότι ήταν λάθος μου το πέρασμα από τη Νεοαλαία ΠΑΣΟΚ. Μου έδωσε όμως τη δυνατότητα να γνωρίσω από μέσα πως λειτουργεί το πολιτικό σύστημα. Μου εδωσε εικόνες και γνώσεις που διαφορετικά δεν θα μπορούσα να τις έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11:51 μ.μ.

    Μεγάλες κουβέντες.
    "Ο Δήμαρχος Δημήτρης Κουνενάκης που επέλεξε να στείλει επιστολή στην επιτροπή αξιολόγησης υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ αλλά και στον Συνασπισμό. Με την κίνηση αυτή προφανώς αναζητά την ευρύτερη στήριξη και επισημαίνει προς τα αρμόδια κομματικά όργανα ότι η σημερινή Δημοτική Αρχή παρήγαγε έργο και είναι ανοικτή στην κρίση όλων. Ο κ. Κουνενάκης μάλιστα ανακοινώνει πως θα προχωρήσει στην ανασυγκρότηση του συνδυασμού με άτομα που θα χαρακτηρίζονται από εντιμότητα, ήθος κοινωνική αποδοχή και διάθεση συνεργασίας. «Ο συνδυασμός πρέπει να είναι διευρυμένος αγκαλιάζοντας όλους τους πολίτες», υπογραμμίζει στην επιστολή του και καλεί τα δύο κόμματα με βάση αυτές τις σκέψεις να κρίνουν και να στηρίξουν το σημερινό Δήμαρχο και το συνδυασμό του".
    Ο Κουνενάκης έβλεπε μπροστά και έπιασε τα μηνύματα.Οι άλλοι δεν βλέπανε.Δεν βλέπω υποκρισία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος12:11 π.μ.

    Και λέει στο τέλος ξανά ο Κουνενάκης:
    "Στην βάση αυτή, εμείς προχωρούμε και επιθυμούμε στην στήριξη από τους πολιτικούς φορείς και, αν την έχουμε, έχει καλώς."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η υποκρισία είναι στο ότι σήμερα λέει ότι "έχουμε κάνει καθαρό ότι δεν επιθυμούμε τη στήριξη κανενός κόμματος", ενώ το Ιούνιο έλεγε "επιθυμούμε στην στήριξη από τους πολιτικούς φορείς και, αν την έχουμε, έχει καλώς".
    Είναι φανερό ότι σήμερα λέει ψέμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος8:42 π.μ.

    O Κουνενάκης εννοεί να μην φορεθεί κάποιο καπέλλο.Τέλος πάντων σήμερα με αυτά πορευόμαστε και στην πορεία κρίνουμε.Να δούμε και το ψηφοδέλτιο και στο κάτω-κάτω να ψηφίσουμε η να απορρίψουμε.Ολο και κάποιο μήνυμα θα βγεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος2:46 μ.μ.

    Γιατί, η ανακοίνωση της "δημοκρατικής αριστεράς ήταν καπέλο;
    Κι όταν ζητούσε με την επιστολή του Ιουνίου στήριξη, τι εννούσε; Δεν ζητούσε ανακοινώσεις σαν αυτή της ΔΑ;
    Απλά τώρα δεν του κατσε με το ΠΑΣΟΚ, τα βρηκε και με μερικούς δεξιούς και το παίζει ανεξάρτητος. Δεν γίνεται να βάζει τον Κουρίνο και τη Μπετούραστο ψηφοδέλτιο και να έχει και στήριξη από κόμμα της αριστεράς!
    Αν το ΠΑΣΟΚ στις 4 Αυγούστου του έδινε τελικά τη στήριξη (όπως του είχαν υποσχεθεί κάποιοι), θα έλεγε ότι η ανκοίνωση του ΠΑΣΟΚ είναι ατυχής;
    Θα έβαζε στο ψηφοδέλτιο τους δεξιούς που έβαλε;
    Όχι βέβαια.
    Όλα είναι παιχνίδι τακτικής και μέσα σε αυτό το παιχνίδι τακτικής είναι υποκρισία να το παίζει (όψιμος) ανεξάρτητος και να βγαίνει με σημαία την εντιμότητα. ποιους νομίζει ότι δουλεύει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή