22 Ιουλ 2007

κουτσομπολιό στο ηλιοβασίλεμα

Κρέμασμα Σισίου, Σάββατο 21/7/07

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα George, δε ξέρω αν το έχεις δει:
    http://exoria.blogspot.com/2007/07/minoan-group.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Me tetia thea ke to kutsompolio agiazete... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε και σύντεχνε Γιώργο, αν και είμαι από την Κύπρο, νοιώθω περισσότερο Κρητικός. Έχω βάλει σκοπό στη ζωή μου, στην πρώτη ευκαιρία που θα βρω, να πάρω γυναίκα και κουτσούβελα και να έρθουμε να μείνουμε εκειά στην Κρήτη. Φέτος το καλοκαρι θα έρθουμε με την σύζυγο για διακοπές (από 22 Αυγούστου μέχρι 16 Σεπτεμβρίου). Θα μένουμε στο Ηράκλειο αλλά έχουμε σκοπό να γυρίσουμε ολόκληρο το νησί. Καλά θα ήταν να γνωριστούμε και να πιούμε και μια ρακή μαζι. Θα ήθελα να κλείσω με τον πιο Κρητικό τρόπο, μια μαντινάδα:

    "Τέσσερα ξύλα θέλει ο Αητός να κτίσει την φωλιά του,
    τι κι αν είναι λέει άσκημη, Αητοί θαν' τα παιδιά του"

    ΥΓ: μπορείς να μου αφήσεις μήνυμα στο blog μου: poseidon-s.blogspot

    ΑπάντησηΔιαγραφή