17 Ιουλ 2007

παραλία "Βολάκοι"

Μετά από ολιγοήμερη απουσία επιστρέφω στο ιστολόγιο με μερικές φωτογραφίες από την αγαημένη μου φέτος παραλία, στην περιοχή "Βολάκοι", στο χωριό μου τη Μίλατο.

Δυστυχώς οι ολιγοήμερες διακοπές στη Σαντορίνη αναβλήθηκαν λόγω των ανέμων που ακύρωσαν τα δρομολόγια των καταμαράν από το Ηράκλειο προς το νησί του Ηφαιστείου.

Δεν πειράζει όμως, κάποια άλλη ευκαιρία θα βρεθεί μέσα στο καλοκαίρι.

Προς το παρόν, αντί των σκουρόχρομων παραλιών της Σαντορίνης, ας αρκεστώ στα μαύρα βότσαλα της Κρήτης. Δεν είναι υπέροχα;



12 σχόλια:

  1. Μόνο υπέροχα είναι;
    Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yperoxa opos to les... efxome na deis ke auta tis Santorinhs entos tu therus.

    Tis efxes mu :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλεια είναι. καλό καλοκαίρι είπαμε;;; ε, ξαναλέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά ο καθένας θέλει αυτό που δεν έχει!
    Θα έκανα τούμπες στον αέρα να ήμουν απλωμένη σε εκείνα τα βοτσλάκια.
    :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8:58 μ.μ.

    Α ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ... ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΙΣΠΑΝΙΑ ΛΑΥΡΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά, άψογα είναι, χωρίς συζήτηση. Α ρε τυχεράκια, να 'μουν κι εγώ προς τα κει πλευρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!

    (Κατέληξε προσφώνηση - αντιφώνηση, καλημέρα - καλησπέρα και καληνύχτα το συγκεκριμένο.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ n.ago
    Σου εύχομαι το ίδιο, να πας να χαρείς την πατρίδα σου και τους δικούς σου.

    @μη χειροτερα
    δείξε μας ρε κωσταντίνε και καμιά φωτογραφία από τις ακρογυαλιές της Μαλαισίας!

    @μαρ. συ.
    έχεις δίκιο, αλλά κάθε μέρα το ίδιο;

    @γιωργία
    περιμένουμε φωτογραφίες από τις ακρογυαλιές και της Ισπανίας!

    @παν
    μια λέξη τα λέει όλα!

    @λαυρε
    ρε συ τί έμαθα; δεν θα είσαι εδώ δεκαπενταύγουστο; Θα χάσεις το γλέντι με τον κορυφαίο, ίσως, καλλιτέχνη της Κρητικής μουσική; Θα το αντέξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΛΑΥΡΕ2:51 μ.μ.

    ΑΑΑΑΧ ΔΕ ΘΑ Τ ΑΝΤΕΞΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ Τ ΑΝΤΕΞΩ....ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ ΛΕΕΙ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ Ο ΓΙΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΩ....!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΛΑΥΡΕ2:53 μ.μ.

    ΚΑΝΑ ΠΑΡΤΥ ΤΙΠΟΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόνο να προσέξει ο Γιούργος μην του καεί το βίντεο!!!!!!!!!

    Έγινε πάρτυ το Σάββατο από τον Κωστή, αλλά εγώ είμουνα νυχτερινός και δεν πήγε. Είχε όμως μια εκατονεικοσαριά άτομα, ενώ δεν έχουν έρθει πολλοί Αθηναίοι ακόμα, π.χ. Στέργιος.

    Τα παιδιά του συλλόγου έχουν πει ότι δεν θα συμμετάσχουν σε κανένα πάρτυ φέτος.

    Χθες είδα τον πατέρα σου και μου είπα ότι προσπαθεί να σε πάρει στο κιντό και δεν μπορεί. Για κάνε κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. λαυρε8:37 μ.μ.

    ok george ενταξει μιλησα κ με το πατερα μου δεν επιανε το κινητο σημερα περασαμε απ τα στενα αγγλιας-γαλλιας και επιασε αυριο πιανουμε αμστερνταμ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή