26 Ιουλ 2009

Κάνω τον κόσμο ανάκατο



Σε όνειρα μαζί σου πίστεψε με ακόμα τριγυρνώ
το ξύπνημα μου έχει ακόμα το δικό σου το χαμόγελο
άλλο ένα πρωινό ηλιανθέ μου που δεν είσαι εδώ
άλλο ένα πρωινό κάνω τον κόσμο ανάκατο
μπερδεύομαι μέσα στο πλήθος και ακολουθώ
τη μυρωδιά σου που με καθιστούσε ανάστατο
ελπίζω να με οδηγήσεις στο δικό σου το βυθό
ελπίζω να μη με οδηγήσεις σε δικό σου υποκατάστατο
στον άστατο σου κόσμο βρήκα έδαφος
για να πατώ στους ροδαλένιους κάμπους σου
βρήκα οσμή για να μυρίζω
στην άγκαλια σου βρήκα μέρος για να κρυφτώ
κι από τα χείλη σου πια κρασί για να μεθύσω

Κάνω τον κόσμο ανάκατο στο πλήθος ψάχνω να σε βρω
ανάγκη έχουν τα μάτια μου να σ'αντικρύσουν
τα χείλη μου λαχταραν' να σε φιλήσουν

Κάνω τον κόσμο ανάκατο ψάχνω παντού για να σε βρω
στη θάλασσα, στ'αστέρια, στη γη, στον ουρανό
ρε δε με νοιάζει σου λέω, με νοιάζει μόνο να σε δω


Ο ήλιος μ'αποχαιρετά κι εγώ ακόμα σε ψάχνω
τα φώτα ανάβουν και τ'αστέρια απλώνονται στον ουρανό
την απερίγραπτη ομορφιά σου προσπαθώ να περιγράψω
το φεγγάρι στο βαθύ το μπλε που ακόμα είναι μισό
ανάσα παίρνω σ'ένα απ' τα παγκάκια που ΄χαμε κάτσει
μονολογώ όλα εκείνα που μαζί είχαμε πει
ακροβατώ στα γράμματα που μαζί είχαμε γράψει
και σχηματίζαν τη πιο όμορφη λέξη πάνω στη γη
πάνω στη γη που πίστεψέ με απόψε είναι μικρή
μπροστά στη πεθυμιά μου να σε δω έτσι φαντάζει
η ματιά μου ψάχνει ακόμα σα τρελή να σε βρει
γιατί η παρουσία σου μονάχα με καθυσηχάζει

Κάνω τον κόσμο ανάκατο στο πλήθος ψάχνω να σε βρω
ανάγκη έχουν τα μάτια μου να σ'αντικρύσουν
τα χείλη μου λαχταραν' να σε φιλήσουν

Κάνω τον κόσμο ανάκατο ψάχνω παντού για να σε βρω
στη θάλασσα, στ'αστέρια, στη γη, στον ουρανό
ρε δε με νοιάζει σου λέω, με νοιάζει μόνο να σε δω

Το φόντο άλλαξε το μπλε αρχίζει να ανοίγει
το κουράγιο μου δε χάνω ακόμα περπατώ
απλά το να σε δω ακόμα πιο πολύ επείγει
να πέσω στην αγκαλιά σου, να ξεκουραστώ
ξαφνού τα πόδια μου παγώσαν όταν σε είδα να πλησιάζεις
και το στόμα μου δε μπόρεσε κουβέντα να σου πει
το σκοτάδι μου άρχισες να γλυκοχαράζεις
δεν είν' τυχαίο, με την ώρα βλέπεις πήγαινε ασορτί

Το πλήθος κάνω ανάστατο πετάω σαν αερόστατο
κάνεις τον κόσμο μου όμορφο λουλούδι σε αμμόλοφο

Τον κόσμο κάνω ανάστατο σε πίνω και γλυκομεθώ
στη θάλασσά σου θα ριχτώ μπας κι ησυχάσω